Nr telefonu: +48 604 284 969
E-mail:kontakt@grajlandia.com.pl
Adres dla wysyłki zwrotów i reklamacji:
GreenZone Łukasz Jagodziński
Trakt Świętego Wojciecha 29B
80-044 Gdańsk
Polska
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Czas na rekamację z tytułu rękojmi: 2 lata (rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)
Formularz zwrotu: pobierz
Formularz reklamacyjny: pobierz
Warunki zwrotów i reklamacji
1. Dot. ZWROTU - Warunkiem przyjęcia zwrotu jest wypełnienie formularza odstąpienia od umowy (pobierz) i załączenie go do przesyłki zwrotnej. Na kopercie proszę umieścić napis ZWROT.
2. Dot. REKLAMACJI - W kopercie na druku A4 należy umieścić przyczynę reklamacji oraz swoje dane ( Imię nazwisko, numer zamówenia) oraz numer konta bankowego. Nie należy reklamować produktów, które posiadają wadę opisaną w opisie aukcji. Na kopercie proszę umieścić napis REKLAMACJA.
3. Zgodnie z polskim prawem nie można zwrócić programów komputerowych, gier, filmów i muzyki po rozpakowaniu z oryginalnych, zapieczętowanych opakowań. W przypadku gdy Państwo rozpakują gry z folii lub zerwą plombę zabezpieczającą jesteśmy w stanie przyjąć zwrot za kwotę nie większą niż 50% i nie mniejszą jak 30% jego wartości sprzedaży. Przyjęcie zwrotu jest decyzją indywidualną , każdy przypadek analizujemy i się do niego ustosunkowujemy.
4. Art 34 ustawy o prawach konsumenta 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
5. Konsument odstępując od umowy sprzedaży powinien odesłać go w stanie niezmienionych chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu.
6. Jeżeli kupujący odstąpił od umowy i odesłał produkt lub odstąpił od umowy po zakupie gdy produkt wogóle nie został nadany ma prawo do otrzymania zwrotu gotówki( jeżeli produkt nie został zniszczony lub uszkdzony ). Sprzedawce musi w ciągu 14 dni zwrócić należne kupującemu środki. Gdyby kupujący po tym czasie nie otzymał tych środków sprzedawca prosi o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Po 6 miesiącach takie roszczenie przestaje być zasadne.
7. Anulowanie zamówienia przed wysyłką - jeżeli zakupią Państwo produkt w naszym sklepie i anulują ten zakup jeszcze przed wysyłką należy o tym fakcie poinformować nas mailowo bądź telefonicznie pozwoli to na zwrot pieniędzy. Takie działania w systemie są niewidoczne i możemy przegapić taką sytuację.
8. W przypadku nie odebrania przesyłki na czas i zwrotu do nadawcy. Operator nalicza dodatkową opłatę w wysokości 10,99 zł. Gdy taka sytuacja będzie miała miejsce obciążamy tą kwotą kupującego, pomniejszając należny mu zwrot. W przypadku braku Państwa zgody na wykonanie tej czynności prosimy nie kupować produktów w naszej firmie. Zakup jest jednoznaczny z wyrażeniem takowej zgody.
Zwracając zamówiony towar proszę go dobrze spakować ponieważ przewoźnik może uszkodzić paczki w transporcie. Wówczas możemy pomóc w złożeniu reklamacji ale nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe w transporcie.
Ograniczenie prawa do odstąpienia
Nagranie dźwiękowe, wizualne, program komputerowy w zapieczętowanym opakowaniu. Np.: kiedy kupujący zdejmie folię ochronną z fabrycznie nowej gry, lub płyty z muzyką czy filmem.
Dodatkowe informacje
· Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
· Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
· Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
· Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu
Reklamacje
Gdy przesyłka okaże się uszkodzona podczas transportu należy:
Spisać protokół szkody - w obecności kuriera. Jeżeli zamówienie jest do paczkomatu to wszytskie zastrzeżenia należy zgłosić bezpośrednio w paczkomacie. Jeżeli to odbiór w punkcie proszę od razu zgłosić to w miejscu odbioru.
Szansa na pozytywne rozpatrzenie reklamacji zwiększa się gdy adresat przesyłki jak najszybciej zawiadomi przewoźnika o szkodzie powstałej z wyniku transportu.
Jako firma nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy szkoda powstała z winy przewoźnika czy zadecydowały o tym inne czynniki. Wszystkie przesyłki pakowane są pod okiem kamer, jeżeli kupujący zgłosi brak cześci zamówienia, to weryfikacja przebiega na podstawie nagrań z monitoringu.
CZAS NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI: ZGODNIE Z POLSKIM PRAWEM 14 DNI OD MOMENTU OTRZYMANIA PRODUKTU.
O szczegółach dotyczących odstąpienia od umowy i obowiązkach informacyjnych przeczytasz w rozdziale 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/T/D20140827L.pdf
PRZEPISY TE MAJĄ ZASTOSOWANIE W PRZYPADKU ZAKUPÓW W NASZYM SKLEPIE
Do podanych wskazówek należy się stosować pod rygorem odrzucenia reklamacji.
W przypadku zakupu przedmiotów szcególnie narażonych na szkodę tj. szklane kubki zalecamy kontakt z nami i dokupienie za kwotę 4,99 zł opcji OSTROŻNIE. Jest to dodatkowe zabezpieczenie i większa szansa na pozytywne rozpatrzenie reklamacji w przypadku gdy klient odbierze uszkodzoną przesyłke.