Właścicielem Sklepu jest:

Grajlandia.com.pl

Greenzone Łukasz Jagodziński

Wałowa 40/93

80-858 Gdańsk

pomorskie, PL

NIP: 7411857929

grajlandia.com@interia.eu, +48604284969

Warunkiem zakupów w naszym sklepie jest akceptacja niniejszego regulaminu sklepu. W przypadku braku akceptacji proszę o nie robienie zakupów w naszym sklepie.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.        Sklep internetowy Grajlandia.com.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.

2.        Produkty z naszej oferty pochodzą z różnych dystrybucji głównie europejskich. Okładki w większości przypadków są angielskie lub polskie na każdej aukcji staramy się umieścić jasną i czytelną informację na ten temat. W przypadku informacji typu: okładka europejska - towar pochodzi z różnych europejskich dystrybucji a produkt w takim przypadku wysyłamy losowo.

3.        W przypadku gier używanych nie sprawdzamy ich przed wysyłką obowiązek ten spada na kupującego, który dzięki temu otrzymuje 2 dniową gwarancję rozruchową, po 2 dniach po odpaleniu i sprawdzeniu gry kupującemu przysługuje 12 miesięczna gwarancja wynikająca z polskiego prawa.

4.        W ofercie umieszczamy realne zdjecia sprzedawanych produktów wiec klient widzi co kupuje choć trzeba je traktować jako poglądowe.

5.        Towar zawsze jest kompletny, oryginalny i pochodzi z legalnego źródła. Gra składa się z pudełka z płytą oraz okładki a także książeczki choć w niektórych przypadkach może jej być brak.

6.        Produkty, które Państwo otrzymują są zawsze starannie przygotowane (nie posiadają rys), a pudełka nigdy nie są uszkodzone . W przypadku gdy odbiorą Państwo przesyłkę z uszkodzonym pudełkiem uprzejmie proszę o spisanie protokółu uszkodzenia i najlepiej proszę zrobić zdjęcia, byśmy mogli wspólnie dochodzić odszkodowania.

7.        Produkty, starannie pakujemy w koperty bąbelkowe G17 złożone na pół. W przypadku gdy klient uzna taki sposób pakowania za niewystarczający prosimy o umieszczenie takiej informacji podczas składania zamówienia lub telefonicznie pod nr. tel. 604 284 969. Wówczas wystąpimy do Państwa o dopłatę od 5 do 10 zł w zależności od zabezpieczenia, ktore Państwo sobie zarzyczą( karton, folia bąbelkowa). W cenie wysyłki jest tylko i wyłącznie pakowanie w kopertę bąbelkową - tyczy to się wszystkich gier.

8.        Gry używane są zabezpieczanę plombą, w przypadku zerwania plomby nie przyjmujemy zwrotów takich gier.
Produkty posiadają jasny i klarowny opis, który zawarty jest w aukcji przy zdjęciu danego produktu. W naszym sklepie ten opis jest wiążący.

WYSYŁKA

1.        Towar staramy się wysyłać w ciągu 24 H roboczych (wyłączając sobotę i niedzielę i święta) . W przypadku dużej ilości przesyłek czas nadania może wydłużyć się do 48 H. Towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera również Poczty Polskiej oraz Inpostu.

2.        W przypadku zaginięcia Państwa przesyłki z winy dostawcy, składana jest reklamacja czas jej rozpatrzenia przez pocztę polską to ok 30 dni także prosimy uzbroić się w cierpliwość. W przypadku odbioru przesyłki kurierskiej prosimy o sprawdzenie jej stanu czy nie została uszkodzona itp. Jeżeli klient odbierze przesyłkę uszkodzoną bez stworzenia w obecności kuriera protokołu uszkodzenia może to znacznie wydłużyć proces reklamacji , który może zostać odrzucony. Przesyłki odbierane w paczkomatach mają opcję zaznaczenie zastrzeżeń do paczki , więc jeżeli Państwo będą takie mieli proszę zaznaczyć taką opcję podczas odbioru w przeciwnym razie reklamacja może zostać odrzucona.

3.        Przesyłki należy sprawdzić podczas odbioru paczki . Jeżeli jest to paczkomat wszytskie zastrzeżenia należy zgłosić bezpośrednio w paczkomacie. Jeżeli jest to odbiór w punkcie proszę od razu zgłosić to w miejscu odbioru . Jeżeli kurier proszę spisać protokół uszkodzenia. Wszystkie paczki należy otworzyć i sprawdzić ich zawartość w maksymalnie krótkim czasie (24h) od odbioru w przeciwnym razie reklamacje nie będą uwzględniane, ponieważ nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy zawinił przewoźnik czy zadecydowały o tym inne czynniki.

ZWROTY I REKLAMACJE

(więcej na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj)

1.        Dot. ZWROTU - Warunkiem przyjęcia zwrotu jest wypełnienie formularza odstąpienia od umowy (pobierz) i załączenie go do przesyłki zwrotnej. Na kopercie proszę umieścić napis ZWROT.

2.        Dot. REKLAMACJI - W kopercie na druku A4 należy umieścić przyczynę reklamacji oraz swoje dane ( Imię nazwisko, numer zamówenia) oraz numer konta bankowego. Nie należy reklamować produktów, które posiadają wadę opisaną w opisie aukcji. Na kopercie proszę umieścić napis REKLAMACJA.

3.        Zgodnie z polskim prawem nie można zwrócić programów komputerowych, gier, filmów i muzyki po rozpakowaniu z oryginalnych, zapieczętowanych opakowań. W przypadku gdy Państwo rozpakują gry z folii lub zerwą plombę zabezpieczającą  jesteśmy w stanie przyjąć zwrot za kwotę nie większą niż 50% i nie mniejszą jak 30% jego wartości sprzedaży. Przyjęcie zwrotu jest decyzją indywidualną , każdy przypadek analizujemy i się do niego ustosunkowujemy.

4.        Art 34 ustawy o prawach konsumenta 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.

5.        Konsument odstępując od umowy sprzedaży powinien odesłać go w stanie niezmienionych chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu.

6.        Jeżeli kupujący odstąpił od umowy i odesłał produkt lub odstąpił od umowy po zakupie gdy produkt wogóle nie został nadany ma prawo do otrzymania zwrotu gotówki( jeżeli produkt nie został zniszczony lub uszkdzony ). Sprzedawce musi w ciągu 14 dni zwrócić należne kupującemu środki. Gdyby kupujący po tym czasie nie otzymał tych środków sprzedawca prosi o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Po 6 miesiącach takie roszczenie przestaje być zasadne.

7.        Anulowanie zamówienia przed wysyłką - jeżeli zakupią Państwo produkt w naszym sklepie i anulują ten zakup jeszcze przed wysyłką należy o tym fakcie poinformować nas mailowo bądź telefonicznie pozwoli to na zwrot pieniędzy. Takie działania w systemie są niewidoczne i możemy przegapić taką sytuację.

8.        W przypadku nie odebrania przesyłki na czas i zwrotu do nadawcy. Operator nalicza dodatkową opłatę w wysokości 10,99 zł. Gdy taka sytuacja będzie miała miejsce obciążamy tą kwotą kupującego, pomniejszając należny mu zwrot. W przypadku braku Państwa zgody na wykonanie tej czynności prosimy nie kupować produktów w naszej firmie. Zakup jest jednoznaczny z wyrażeniem takowej zgody.

9.        Rękojmia:
(dwa lata od wydania towaru)

Ograniczenie prawa do odstąpienia

Nagranie dźwiękowe, wizualne, program komputerowy w zapieczętowanym opakowaniu. Np.: kiedy kupujący zdejmie folię ochronną z fabrycznie nowej gry, lub płyty z muzyką czy filmem.

Dodatkowe informacje

·         Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

·         Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem

·         Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas

·         Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu

Płatności:

Płatności obsługuje Bluemedia S.A.

Operatorem płatności realizowanych przez karty płatnicze jest BlueMedia S.A.
Typy obsługiwanych kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

Produkt dodany do ulubionych